Retour Beleid

Bestelling annuleren

Je kunt een bestelling annuleren binnen 1 uur nadat je deze hebt geplaatst.

Je kunt hiervoor contact opnemen met ons supportteam via de contactpagina. Doe dit binnen 1 uur als je de maat of varianten wilt wijzigen voordat we je bestelling verwerken.

Retourneren

Ben je om welke reden dan ook niet tevreden met je bestelling? Neem dan contact met ons op. Bij De Bruin Mode streven we ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij van onze leveranciers hebben ontvangen. Ben je niet tevreden met het product, neem dan contact met ons op en ons team helpt je direct verder.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Als je besluit om je producten binnen de 14 dagen herroepingstermijn aan ons terug te sturen, dan storten wij het volledige orderbedrag terug binnen vijf werkdagen na ontvangst van het product. De kosten voor het retour sturen zijn helaas voor eigen rekening.

Volg de onderstaande stappen om je product te retourneren:

  1. Stuur ons een e-mail via info@debruinmode.nl waarin je aangeeft dat je (een deel van) je bestelling wilt retourneren.

  2. Indien wij de retourzending accepteren, verpak je het product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.

  3. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice ontvangt.

  4. Stuur de Track & Trace-code naar onze klantenservice.

  5. Zodra je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het bedrag van de geretourneerde producten terug via de gebruikte betaalmethode.

Annulering van je bestelling is niet mogelijk.
Onze bestellingen worden direct verwerkt in het systeem, waardoor annuleren daarna helaas niet meer mogelijk is.


Beschadigde producten bij ontvangst

Wat jammer! Helaas kan het gebeuren dat je product tijdens transport is beschadigd. Als je een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Na deze periode vervalt het retourrecht.

Voor de snelste oplossing kun je ons een e-mail sturen met een foto waarop de beschadiging goed zichtbaar is. De beste foto’s worden genomen op een vlakke ondergrond waarop zowel het label als het defect zichtbaar zijn. Deze informatie helpt ons om je sneller te helpen en fouten in de toekomst te voorkomen.

Bij schade sturen wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket. We geven in dat geval geen geld terug. Indien het vervangende product ook defect aankomt, betalen we het volledige aankoopbedrag terug.

Voor vragen over beschadigde producten kun je contact opnemen via info@debruinmode.nl.

Retour adres: 

Wij gebruiken het retour adres van onze leverancier. De retours zullen terug worden gestuurd naar: 

Adres: Lane 1177, Jianlan Road, Meixu 

Straat: Yinzhou District 

Stad: Ningbo 

Provincie: Zheijang 

Land: China 


Productdefecten na gebruik

Wat vervelend! Het kan helaas gebeuren dat er na verloop van tijd een fabricagefout optreedt. Dit moet wel echt een defect zijn – het onderdeel is kapot en voldoet niet meer aan de standaard van de fabrikant.

Slijtage-onderdelen zijn uitgesloten van defectgarantie. Hieronder vallen onder andere:

  • Aandrijfriemen

  • Accu’s

  • Remblokken en -schijven

  • Remschoenen

  • Remtrommels

  • Kettingen

  • Lampen

  • Tandwielen

  • Banden en binnenbanden

  • Alle bewegende onderdelen in de breedste zin van het woord

Voor vragen hierover kun je contact opnemen via info@debruinmode.nl.


Verkeerde producten geleverd

We doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Toch kan het gebeuren dat je een verkeerd product ontvangt. In dat geval lossen we dit uiteraard op en sturen we je kosteloos het juiste product toe.

Voor vragen over verkeerd geleverde producten kun je contact opnemen via info@debruinmode.nl.